۱۳۹۰ فروردین ۲۴, چهارشنبه

جهاد اقتصادی و قوه‌ی قضا

اخبار ساعت 2 یعدظهر است. آیت الله لاریجانی در قاب تلویزیون آمده اند و در پایان حرف هاشان در مورد غرب و حقوق بشر و مجرم بودن غرب در موضوع اخلاق و حقوق بشر ، چیزی به این مضمون می فرمایند که: " امیدوارم در موضوع جهاد اقتصادی آن چه که از دست قوه قضائیه میسور است، رو در این سال بتونیم انجام بدیم. "

در حالی که آقای خامنه ای در بازدید از منطقه عسلویه و پارس جنوبی فرمودند +  : "… جهاد اقتصادى، صرفاً تلاش اقتصادى نیست. جهاد یک بارِ معنائى ویژه‌اى دارد. هر تلاشى را نمی‌شود گفت جهاد. در جهاد، حضور و رویاروئى با دشمن، مفروض است. انسان یک تلاشى می‌کند، دشمنى در مقابل او نیست؛ این جهاد نیست. اما یک وقت شما می‌خواهید یک تلاشى را انجام دهید، که به خصوص یک دشمنى سینه به سینه‌ى شما ایستاده است؛ این می‌شود جهاد. ممکن است یک وقت این جهاد به شکل قتال باشد، ممکن است جهاد مالى باشد، ممکن است جهاد علمى باشد، ممکن است جهاد فنى باشد؛ همه‌ى این‌ها جهاد است؛ انواع و اقسام جهاد و مبارزه است. اگر بخواهیم در ادبیاتِ امروز ما براى «جهاد» معادلى پیدا کنیم، می‌شود «مبارزه». جهاد اقتصادى، یعنى مبارزه‌ى اقتصادى…"


آقای آیت الله لاریجانی!(1) جهاد اقتصادی یعنی مبارزه اقتصادی! مبارزه زمانی معنا دارد که دشمنی باشد در مقابل ... این ها را آقا فرمودند.
چه مبارزه ای بالاتر از مبارزه با کسانی که به نفع شخصی خود نفع ملتی را در اقتصاد لگد مال می کنند!؟
دشمن اقتصاد همین ها هستند دیگر!! و شما مسئول اصلی این مبارزه هستید! (2) 
شما مسئول اول قوه قضای انقلاب اسلامی هستید!
همان قوه ای که چشم امید فرزندان انقلاب برای اجرای عدالت ، به آن است!
من در کلام شما این طور درنیافتم که شما،خودتان و قوه ی تحت امرتان را، مخاطب اصلی یا لااقل یکی از اصلی ترین مخاطبان پیام نوروزی آقا و عنوان این سال، شناخته اید!
گویا شما مانند خیلی دیگر از مسئولین، فکر می کنید ببینید که چه کاری از دست تان و دست قوه تان برمی آید،تا لله ، برای خدا در کنار سایر وظایفتان در موضوع جهاد اقتصادی انجام دهید!!؟

در حالی که شما مخاطب اصلی این جهاد هستید! (3) چند سالی ست که ملت منتظر این جهادند؛ این مبارزه با سران فساد اقتصادی! این به محکمه کشاندن مفسدان اقتصادی که کاخ هاشان بر کوخ های ملت استوارشده است!
آقای آیت الله! خدا اجرتان دهد و کمک تان کند؛ دیگر باید آقا به چه زبانی بگوید :  مبارزه!!!؟ تا مفسدان اقتصادی را مبارزه کنید!؟

ملت چشم انتظارست و البته طلب کار! مسئولی که شما باشی خادم ملتی به امر امام و رهبری و بنده‌ی خدایی به حکم قرآن! پس دریابید این یک سال را؛ سال جهاد اقتصادی را.....

------------ 
(1) فارغ از مسئولیت تان از زمانی که خیلی پیشتر شناختم‌تان دوست‌تان داشته ام و دارم تا حالا....

(2) همین می شود دیگر! وقتی قوه قضاییه عمل نکند، آن وقت رئیس جمهوری بیاید و بگوید می خواهم لیست مفسدان اقتصادی اعلام کند؛ کلی ملت امید واهی می بندند که شاید بلاخره از این مسیر چیزی رخ دهد! غافل از آن که گره را باید با دست واکرد، که با دندان افتادن به جان آن، زحمت دارد تنها! آن بنده خدا هم کاری از پیش نبرد؛ قوه قضا هم کناری نشست......

(3) از آن روز که آقا این سال را جهاد اقتصادی اعلام کردند، تا حالا مدام در فکریم که در حد خودمان هر کدام مان چه کنیم که بشود جهاد اقتصادی! حالا می بینیم مخاطب های اصلی این مبارزه هم گویا مثل ما مانده اند که چه کنند!!! دوستان رسانه و قلم! موجی باید راه بیافتد تا آقایان را کمک کند تا بدانند که وظیفه ی اصلی آن هاست این جهاد و مخاطب اصلی ایشانند و کار مبارزه بر زمین مانده! الان چند سال است ..... دستی بجنیانید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر